Palaute
Voit lähettää palautetta Haminan kaupungille sähköisen palautepalvelun kautta.
Oli kyseessä sitten kiitos, kommentti, kysymys, moite tai toimenpide-ehdotus, palvelee sähköinen palautejärjestelmä kaikissa näissä tilanteissa. Palautteita käsitellään pääsääntöisesti arkisin klo 8–16.00.
Palautteeseen ei tule kirjoittaa arkaluonteista tietoa, kuten henkilötunnuksia, henkilöiden nimiä tai pankkitilin numeroita.
Suoralinkit palautteisiin
Haluatko antaa palautta esimerkiksi juuri näistä asioita, voit käyttää pikalinkkejä tai valita tarkemmin aiheen, josta lähetät palautetta
- Päätöksenteko
- Asiointi ja neuvonta
- Verkkosivut ja mobiilisovellus
- Katujen ja teiden kunto
- Puistot ja leikkipaikat
Vinkkejä palautepalvelun käytöstä
Palautteen voi sitoa tiettyyn paikkaan kartalla ja ilmoittaa esimerkiksi tietyn puiston rikkinäisestä puistonpenkistä.
Palautejärjestelmä löytyy myös Haminan kaupungin mobiilisovelluksesta. Sen voit ladata oman puhelimesi sovelluskaupasta (Apple Store, Google Play). Löydät sen hakusanalla Hamina.
Ota kaupunkisovellus käyttöösi ja vinkkaa muillekin!