Viestintä ja markkinointi
Viestintä on olennainen osa Haminan kaupungin toimintaa. Kaupungin viestinnän kantavia arvoja ovat avoimuus, ennakoivuus, tasapuolisuus, saavutettavuus ja vuorovaikutteisuus.
Asukasviestinnän lisäksi viestintätiimi vastaa kaupungin kokonaisvaltaisesta markkinoinnista ja pitää huolta brändi-ilmeestä. Edistämme myönteisen Hamina-kuvan kehittymistä niin paikallisesti, kansallisesti kuin kansainvälisestikin.
Kysy, keskustele, kohtaa, ja ole kanssamme kotikaupunkimme lähettiläs!
Kaupungin viestintäkanavia ovat muun muassa
- verkkosivut (hamina.fi ja haminafestivaltown.fi)
- kaupungin sosiaalisen median kanavat
- tiedotteet ja ilmoitukset eri medioissa.
Viestintä- ja markkinointitiimi
Anna palautetta
Voit lähettää palautetta Haminan kaupungille sähköisen palautepalvelun kautta.
Oli kyseessä sitten kiitos, kommentti, kysymys, moite tai toimenpide-ehdotus, palvelee sähköinen palautejärjestelmä kaikissa näissä tilanteissa. Palautteita käsitellään pääsääntöisesti arkisin klo 8–16.
Palautteeseen ei tule kirjoittaa arkaluonteista tietoa, kuten henkilötunnuksia, henkilöiden nimiä tai pankkitilin numeroita.