Viestintä ja markkinointi

Meri, poijut ja Tervasaari.

Viestintä on olennainen osa Haminan kaupungin toimintaa. Kaupungin viestinnän kantavia arvoja ovat avoimuus, ennakoivuus, tasapuolisuus, saavutettavuus ja vuorovaikutteisuus.

Asukasviestinnän lisäksi viestintätiimi vastaa kaupungin kokonaisvaltaisesta markkinoinnista ja pitää huolta brändi-ilmeestä. Edistämme myönteisen Hamina-kuvan kehittymistä niin paikallisesti, kansallisesti kuin kansainvälisestikin.

Kysy, keskustele, kohtaa, ja ole kanssamme kotikaupunkimme lähettiläs!

Kaupungin viestintäkanavia ovat muun muassa

Viestintä- ja markkinointitiimi

Aija Kurko
mark­ki­noin­ti­suun­nit­te­li­ja
Viestintä ja mark­ki­noin­ti
Riikka Koskimies
vies­tin­tä­koor­di­naat­to­ri
Viestintä ja mark­ki­noin­ti
Niko Palmu
tie­to­hal­lin­to­pääl­lik­kö
Tie­to­hal­lin­to

Anna palautetta

Voit lähettää palautetta Haminan kaupungille sähköisen palautepalvelun kautta.

Oli kyseessä sitten kiitoskommenttikysymysmoite tai toimenpide-ehdotus, palvelee sähköinen palautejärjestelmä kaikissa näissä tilanteissa. Palautteita käsitellään pääsääntöisesti arkisin klo 8–16.

Palautteeseen ei tule kirjoittaa arkaluonteista tietoa, kuten henkilötunnuksia, henkilöiden nimiä tai pankkitilin numeroita.